    From: "JDM" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja nie uznana i nie tylko :)
    Date: Fri, 18 Jun 2004 21:41:25 +0200

    > Co na temat czyszczenia monitora mówi instrukcja?

    cytuje

    "nie należy rozpylać detergentu bezpośrednio na powierzchnie monitora"
    nic takiego miejsca nie miało tylko jak pisałem zwykła woda

    "należy używać zalecanych detergentów i miękkiej szmatki"
    co prawda uzywałem miękkiego papieru toaletowego ale w opisie usterki
    zaznaczyłem ze była to bawełniana szmatka :)

    czyszcząc obudowe monitora i kineskopu używaj gładkiej wilgotnej szmatki i
    zalecanego środka czyszczącego"

    i to wszystko co mówi instrukcja na temat czyszczenia....

    dodam tylko że w opini którą mi wystwaili napisali
    "...nie jest możliwe aby wycieranie delikatną szmatką powieszchni kineskopu
    doprowadziło do takiego uszkodzenia, gdyż opisane zarysowania są głębokie i
    wyczówalne pod palcem...."

    z czym ja się nie zgadzam bo niczego tam nie wyczuwam, a przecież śróbkrętem
    tego nie czyściłem, tylko jak napisałem miękkim papierem i wodą, i jak się
    okazało nie możliwe stało się możliwe :)

    > Powołać własnego rzeczoznawcę lub ponownie reklamować monitor tym razem z
    > tytułu niezgodności z umową.

    że tak powiem nie wiedziałbym zupełnie jak się do tego zabrać :) jeszcze
    nigdy nie powoływałem własnego rzeczoznawcy :)
    ale zakładam że są jakieś biura rzeczoznawców które taką opinie mogą mi
    wystawić
    jeśli tak to mam pytanie czy taka opinia jest kosztowna ???

    co do nie zgodności z umową to chłopaki powołują się na punkt w którym mowa
    o uszkodzeniach mechanicznych i chyba mają do tego prawo i jest to zgodne z
    umową??
    nie wiem czy dobrze cie zrozumiałem ....

    > Odesłać będziesz musiał raczej na własny koszt.

    > Bądź oryginalny - sprawdź w archiwum grupy via. groups.google.com

    wiem wiem :) nie powiem szukałem troszke ale fakt, nie zbyt usilnie :)

    pozdrawiam....