eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Piotr <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Date: Tue, 29 Jan 2008 08:20:45 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <fnmk5b$q13$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fnkh17$nh6$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnki9s$1os$1@inews.gazeta.pl>
    <fnkpks$m31$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnkqb4$c90$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: fbk54.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1201591276 26659 83.13.36.54 (29 Jan 2008 07:21:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jan 2008 07:21:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    In-Reply-To: <fnkqb4$c90$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:513940
    [ ukryj nagłówki ]


    > Po 1) to nie sadze aby sie wyrobili w miesiac z "podrozami" sprzetu.
    > A po 2) to nie widze problemu aby Ci sprzet wymienic lub nawet oddac
    > pieniadze jesli sie uprzesz, ze juz nie chcesz takiego czegos z uwagi
    > np. na domniemana awaryjnosc.
    > Sklep powinien to uznac za naprawe przedsprzedazna i wziac to na swoj
    > garb a Tobie wydac nowiutki egzemplarz.
    >

    A Gucio..
    Wczoraj byłem w sklepie, niestety nie było żadnego kierownika, a
    pracownik się bał cokolwiek zrobić. Zdziwił się bardzo że chce wymienić
    albo odzyskać pieniądze. Powiedział że on może tylko przyjąć reklamację.
    Jak mu tłumaczyłem że ja nie reklamuje tylko zgłaszam że produkt jest
    nie zgodny z umową i chce go wymienić na nowy, zaznaczyłem że od
    pierwszego użycia produkt jest zepsuty, że nie zepsuł się podczas
    używania tylko w takim stanie go kupiłem.

    Dzisiaj będzie kierowniczka sklepu. Znając życie powiedzą że oni muszą
    to wysłać do serwisu. Z tego co się dowiadywałem serwis jest we
    Wrocławiu (a raczej dystrybutor), ten serwis wysyła do Austrii a jak tam
    potrzeba części to idą nie wiadomo skąd ponad miesiąc. Więc w sklepie
    będą mi wciskali że muszę poczekać aż serwis odeśle... Czyli z 2
    miesiące!! Widzę że w sklepie nie rozumieją o co chodzi i chyba nie
    słyszeli o naprawie przedsprzedażnej...

    o 12 jadę do sklepu z ustawami i oświadczeniem że chce nowy sprzęt albo
    zwrot kasy.


    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1