eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja butów- niby proste a jednak nie :((( › Re: reklamacja butów- niby proste a jednak nie :(((
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Roman" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja butów- niby proste a jednak nie :(((
    Date: Mon, 6 Dec 2004 18:04:28 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: t...@o...pl@s9.elementy.pl
    Message-ID: <cp23eq$m9$1@news.onet.pl>
    References: <cp03jp$gt5$1@fargo.cgs.pl> <cp03po$hqo$3@news.onet.pl>
    <cp04ds$hca$1@fargo.cgs.pl> <cp04ik$n9n$1@news.onet.pl>
    <cp055t$hoo$1@fargo.cgs.pl>
    NNTP-Posting-Host: s9.elementy.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1102352666 713 212.160.129.202 (6 Dec 2004 17:04:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Dec 2004 17:04:26 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:261350
    [ ukryj nagłówki ]


    >>
    > no i jelsi ten sprzedawca sie nei zgodzi - to pozostaje mi co? taki
    > zwykły sad? sprawa cywilna?
    Mam pewną sugestię . Zgadza sie że najpierw mogą naprawić ,potem wymienić,
    a na końcu zwrócić pieniądze. Myślę jednak że jeżeli chcesz przejść
    bezpośrednio do punktu ostatniego to powinnaś w reklamacji coś wspomnieć o
    poszukiwaniu innych użytkowników obuwia tej marki w Internecie. Jeżeli jest
    ktoś kto w tej firmie wie co to jest Google to na pewno zadrży i zrozumie że
    lepiej indywidualnie zaspokoić niezadowolonego klienta niż skazać się na to,
    że po każdym wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarkę będzie wyskakiwał twój post
    z opisem odklejonej podeszwy w wyprodukowanym przez nich bucie. Dobrze, że
    do tej pory nie wymieniłaś nazwy tej firmy:). Zastosowałem tę metodę przy
    reklamacji pewnej farby. Reakcja była piorunująca . Na drugi dzień
    przedstawiciel firmy dzwonił ze na pewno reklamacja będzie uwzględniona i
    prosił żeby tylko odczekać regulaminowy czas jaki przeznaczony jest na
    reklamację. I tak było. Mimo ze za pierwszym odrzucili całkowicie moją
    reklamację. Dobrze jest mieć dokumentację fotograficzną na wypadek jakiś
    problemów.

    --
    ________________________________
    Roman
    Adres odspamiony .Usuń:X




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.12.04 09:25 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1