    From: kukua<r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja butów- niby proste a jednak nie :(((
    Date: Sun, 5 Dec 2004 23:21:34 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    dzieki za odp.

    nie wiedzialam ze sprzedawca musi sie zgodzic. hm
    myslałam ze poprostu ja jako uwazajacy sie za poszkodowanego,
    pokrzywdzonego bla bla bla klienta
    poprostu skłądam wniosek do takiego sadu konsumenta przeciwko
    jakiemus producentowi. nie bardzo rozumiem dlaczego sprzedawca
    musi sie zgodzic? kam, mogłąbys mi pomóc?

    no i jelsi ten sprzedawca sie nei zgodzi - to pozostaje mi co? taki
    zwykły sad? sprawa cywilna?

    hm z tym zgodzeniem sie - nie potrafie zrozumiec dlaczego to
    potrzebne- przeciez to oczywiste ze zadnemu sprzedawcy to nie na
    reke, bo to dodatkowy klopot jesli ma brac w czyms takim udział a
    poza tym brak zgody to zawsze szansa ze niezadowolony klient
    jednak zaniecha 'walki' o swa racje :((
    bu :(

    -> http://usenet.pomocprawna.info