eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: brackenpl <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 04 Mar 2009 13:53:56 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <goltnt$d8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <golngh$bkb$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.97.133.138
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1236171325 424 217.97.133.138 (4 Mar 2009
    12:55:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 12:55:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <golngh$bkb$1@achot.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:578666
    [ ukryj nagłówki ]

    Karolcia pisze:

    >
    > Co teraz ? Sklep w którym kupiłem sprzet reklamacje przyjmuje na podstawie
    > paragonu zakupu (tu faktura) ale monitora nie chce bo to "nie ich problem".
    > Serwis monitora jest bardzo miły ale chcą karty której nie mam bo nie
    > dostałem.
    > Co mam zrobić ??


    Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor także
    był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.

    B

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1