  • Data: 2003-08-19 16:28:54
    Temat: Re: reklamacja a 14 dni...
    Od: "pegass" <p...@p...fm.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście koszty uzasadnione - jeżeli baniak farby był 20 litrów (od
    biedy
    > 10) to na koszty taryfy bym się zgodził, ale już baniaczek 5 litrów, to
    można
    > MPK wozić - chyba że tam MPK nie dochodzi, albo od pętli trzeba 3 km na
    > piechotę wędrować

    > pzdr
    >
    > marek radwański

    3x10 litrow. Jakos sobie nie wyobrazam jak mozna taka ilosc wziac pod pache
    i pojechac tramwajem.. ;-)

    BTW, potwierdzilem w PIHu - sa to dni kalendarzowe. Co do kosztow
    transportu, to pan sugerowal ostroznosc, ale mam zamiar jednak zrobic
    podejscie i od tej strony.

    Dzieki wszystkim i pozdrawiam

    Pegass