eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a 14 dni... › Re: reklamacja a 14 dni...
  • Data: 2003-08-19 09:51:48
    Temat: Re: reklamacja a 14 dni...
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kac <k...@g...pl> napisał(a):

    >
    >
    > Marek Radwański wrote:
    > > kac 15 dnia rano możesz zażšdać tego czego się
    > >> domagałeœ - wymiany na nowš lub kasy.
    > >>
    > > z tą kasą, to nie tak szybko. Wg obowiazujących od 1 stycznia b,r,
    > > przepisów w pierwszej kolejności możesz domagać się doprowadzenia
    > > towaru konsumpcyjego do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną
    > > naprawe lub wymianę na nowy niewadliwy. Dopiero w dalszej
    > kolejności,
    > > pod pewnymi warunkami możesz od umowy odstąpić (co skutkuje zwrotem
    > > śwadczeń wzajemnych - czyli ceną za towar),
    > >
    > > pzdr
    > >
    > > marek radwański
    >
    > Ale w przypadku farby to chyba tylko w grę wchodzi wymiana na nową lub
    > zwrot kasy - przeiceż nikt nie będzie naprawiał farby :-) . Jesli
    > przyjmiemy uzasadnione podejrzenie żę to cała partia farby jest
    > niewłaściwej jakości to pozostaje raczej zwrot kasy czyli odstąpienie
    > od umowy. Czyż nie?


    O tym, czy cała partia, to się przekonamy (nabierzemy podejrzeń) po
    otrzymaniu i otwarciu nowego baniaka - jeżeli i ta farba będzie robić
    szlaczki, niestety,

    pzdr

    marek radwański
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1