  • 1. Data: 2002-03-11 20:43:14
    Temat: Re: reklama nieuczciwa w prawie
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    >> Kamillo kochanie Ty moje ;-)
    >A juz myslalam ze ktos chce mi pomoc:(
    TO była pomoc (w poznawaniu zasad Netykiety) !

    >Cytuje, bo zapomnialam w pierwszym poscie o czyms bardzo waznym
    Do tego cytat był zbedny. Po za tym nie pytałem 'dlaczego' :-)

    >nie czepiaj sie prosze.
    Przestrzeganie ustalonych zasad (na tym polega prawo !) nie jest 'czepianiem
    się'.

    >PS masz odpowiedz na dole
    Nie prosiłem o odpowiedź, ale o przestrzeganie zasad.

    >zmieni to cos w twoim zyciu?
    Pozostaje w nadzei, ze zmieni Twoje ;-) i np. odpowie na list.
    Wiele osób z tej listy nie czyta niechlujnych listów w ogóle.
    A poza tym nie denerwuj się - szkoda Twojej urody :-D