  • Data: 2003-09-09 07:23:25
    Temat: Re: rekjmia?????
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > A nie wystarczy art 560 par. 1 KC?

    odpowiadając założyłem, że była to sprzedaż konsumencka, czyli kupującym był
    konsuemnt, a sprzedawcą profesjonalista. w takim przypadku kodeksowych
    przepisów o rekojmi nie stosuje sie, a stosuje się przepisy ww. ustawy,

    jeśli jednak Viola zakupiła "na firmę", ro rekojmia jak najbardziej, chyba że
    strony odpowiedzialność z tytułu rękojmi wyłączyły,

    pzdr

    marek radwański