  • 1. Data: 2005-06-01 21:14:46
    Temat: rejestracja telefonow pre-paid
    Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org>

    witam

    potrzebuje jakis numerek <czy cos w tym stylu> jak najbardziej aktualnego
    przepisu regulujacego rejestracje danych klientow telefonow komorkowych typu
    pre-paid.

    czy moze tego ze nie musi tego robic jak kto woli ;>

    bede tez wdzieczny za komentarz co w zwiazku tym moze miec w plecy operator
    gdy nie posiada tych danych a uprawniony do ich pozyskiwania organ sie po
    nie zglasza...

    pozdrawiam

    ghostrider

  • 2. Data: 2005-06-01 21:48:09
    Temat: Re: rejestracja telefonow pre-paid
    Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org>

    > Taki obowiązek miał być wprowadzony, ale nie wszedł życie. Tak więc
    > operator nie może żądać tych danych.

    a jakis numerek tej calej ustawy lub cos w tym stylu?

    ghostrider

  • 3. Data: 2005-06-01 21:53:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> napisał
    w wiadomości news:d7l9cg$s0c$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2005-06-01 22:08:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    ghostrider napisał(a):
    > a jakis numerek tej calej ustawy lub cos w tym stylu?

    jak mozna podac numer do ustawy, ktora nie istnieje?
    ew. poszukaj w regulaminie swiadczenia uslugi, czy operator wprowadza
    obowiazek rejestracji, czy nie

    a na upartego, podaj jakies zmyslone dane
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-06-01 22:09:28
    Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org>

    > jak mozna podac numer do ustawy, ktora nie istnieje?
    > ew. poszukaj w regulaminie swiadczenia uslugi, czy operator wprowadza
    > obowiazek rejestracji, czy nie
    >
    > a na upartego, podaj jakies zmyslone dane

    a jak wyglada sytuacja od strony operatora i wspomnianych wczesniej organow?

    ghostrider

  • 6. Data: 2005-06-01 22:22:08
    Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org>

    > tego psychola z pl.soc.sex chcesz dorwac ? :-)

    haha! lol...

    ja nie musialem sie wspierac regulaminami i paragrafami w tamtej sprawie...
    jak zwykle...

    natomiast o pp - potrzebuje dla kolezanki ktora sie "rekrutuje" do ery... ;>

    ghostrider

  • 7. Data: 2005-06-01 22:23:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ghostrider napisał(a):

    > a jakis numerek tej calej ustawy lub cos w tym stylu?

    DU 2004, nr nie pamiętam, poz 1800 ;-) Numeracja jest ciągła w trakcie
    roku, więc bez problemu znajdziesz

    M.

  • 8. Data: 2005-06-01 22:24:34
    Od: Anna <a...@w...pl>

    ghostrider wrote:
> [...]
    > przepisu regulujacego rejestracje danych klientow telefonow komorkowych typu

    Do każdego zestawu pre-paid jest dołączany regulamin. Dotąd było tak, ze
    podanie danych wiązało sie z możliwością zablokowania numeru w razie
    kradziezy albo złożenia reklamacji jesli numer ( tzn system ) kradł
    pieniądze z karty. Rejestracja polega na przesłaniu odpowiedniej karty
    zgłoszeniowej. Jak nie chcesz sie rejestrować to nie. Jeżeli wymagana
    byłaby rejestracja karty przy jej zakupie to musiałaby byc od razu
    spisywana umowa, a tak jest tylko przy abonamentach. Jak sobie "organy"
    chcą sprawdzac to niech sprawdzaja, najwyzej "organ" może do Ciebie
    zadzwinic :o) ( No i namierzyć moga już.... chyba :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 9. Data: 2005-06-01 22:26:04
    Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org>

    > organow?
    >
    > nijak. Skoro operator tych danych żądać nie może i ich nie ma, to i
    > podać również odpowiednim organom tego nie może. I tu już koniec.

    czyli pozostaje w naglych wypadkach triangulacja a na codzien zawias na
    podstawie braku wypelnionej karty rejestracyjnej...

    ech... zeby tak z poziomu nkv czy people-softa... czasami by sie przydawalo
    ;>

    ghostrider

  • 10. Data: 2005-06-01 22:27:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nie zglasza...

    tego psychola z pl.soc.sex chcesz dorwac ? :-)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...