    From: Artur Golański <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rejestracja i nieoplacona 2 rata OC
    Date: Wed, 16 May 2007 12:33:29 +0000 (UTC)

    W artykule <f2d6rf$r4g$2@news.dialog.net.pl> Jotte napisał(a):

    > A ja wiem co to jest wykrzyknik, bo chodziłem do szkoły.
    Ja nie pisałem o wykrzyknikach, ani o tym, ze nie wiesz co to jest, a
    tym bardziej nic nt. szkoly. Stwierdzam jedynie, że wg obowiazujących
    zasad krzyczałbym, jeśli pisałbym z dużej litery. Tego nie zrobiłem,
    więc znów okazało się, ze napisałeś nieprawdę ;-/

    > Prawo najczęściej wymaga interpretacji
    Jednak nie wolno pisać solidarnie zgodnie z ustawą skoro w niej nie ma
    takiego przepisu.

    > Przejmuję ubezpieczenie, a nie obdłużony spadek.
    Jasne :-D Przejmujesz prawa, ale o ustawowych obowiązkach zapominasz.
    Logiczne dla ciebie jest to, że sprzedający opłacił II składkę i ty z
    niej korzystasz np. przez kolejne 5 m-cy, ale już nielogiczne i
    niesprawiedliwe to, że ty masz zapłacic za 1 miesiąc zaległej składki.
    Tylko pogratulować logiki.
    BTW: a może jest tak, że "widziały gały co brały" (tu: kupowały) i
    należało zainteresować się w momencie kupna czy umowa w ogóle była
    zawarta, do kiedy obowiązuje i czy opłacono raty?

    > Uważasz się za proroka?
    Nie jedynie stwierdzam w oparciu o to co napisałeś, że nie przeczytałeś
    jego treści.

    > Gdybym nie miał racji, to PZU ścigałoby mnie za całość 2 raty
    A może było tak, że zadowolili się tym co zaproponowałeś (bez biegania
    po sądach) i wystąpili z pozostałym żądaniem do zbywcy, a ten zaległości
    uregulował?
    A racje swoje na przyszłość udowadniej w oparciu o istniejące prawo, a
    nie o precedens, który twoi sie przytrafił.
    I to by było na tyle.

    --
    Artur Golański