    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reality shoł komisyjek śledczych...
    Date: Fri, 05 Feb 2010 10:53:02 +0100

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > Jest legalne, tym nie mniej jest to wyraz tego, że stworzone przez Sejm
    > prawo nie gwarantuje przestrzegania prawa i Posłowie muszą sami się tym
    > zająć. To tak jakby Właściciel firmy zatrudniającej szereg parcowników
    > latał po warsztacie iż a wszystkich wszystko robił. Niby da się, tylko czy
    > ma to sens.

    czy wzywanie i przesluchiwanie swiadkow podpada pod "ustawodastwo" ?
    w art. 95 aktualnie obowiazujacej ustawy zasadniczej, okreslone jest,
    ze sejm i senat maj tylko wladze ustawodawcza (i zadna inna)
    oraz uchwala ustawy (art. 120). przeciez to co pokazuja w telewizorni
    to nie jest proces legislacyjny. moze trybunal powinien sie tym zajac?