    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ratunku - developer i nagla zmiana umowy
    Date: Mon, 4 Sep 2006 16:46:41 +0200

    > przed sadem. Nadmienie, ze proponuja mi kupno tego samego mieszkania tylko
    > juz po cenie 20% wiekszej niz w czerwcu. jak powinienem postapic w tym
    > przypadku. Dziekuje z gory za podpowiedzi.

    Masz poprzednia umowe? Jest podpisana przez obie strony? No to zadna inna
    umowa Cie nie obchodzi. Jak maja wobec Ciebie jakies roszczenie, to niech
    dochodza swoich praw przed sadem. Zignoruj przyslana nowa umowe i kierujac
    sie stara dokonaj pierwszej wplaty. Bezczelnosc niektorych developerow jest
    porazajaca...

    Pozdrawiam,

    Tiger