  • Data: 2011-09-20 18:39:19
    Temat: Re: radca prawny a adwokat
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jakich sprawach reprezentowac moze pisze nawet w wikipedii.
    > Skoro jest rozroznienie na radcow i adwokatow to chodzilo mi raczej o to
    > ktory z nich musi miec wieksze kompetencje (wiedze).

    To trzeba było o to zapytać, a nie o:
    "czy jest roznca do kogo pojde ze sprawa czy do radcy czy do adwokata?
    kto ma wieksze uprawniania i od ktorego moge wymagac wiecej?"

    Do tego jeszcze nieumiejętność zadania pytania...
    I kompetencje to nie to samo co wiedza. Zdecyduj się o co pytasz.
    O kompetencjach Ci napisałem. Sam podobno znalazłeś o nich w wiki.

    --
    Krzysztof