    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: radary policyjne
    Date: Tue, 18 Jun 2002 17:26:52 +0200

    laik523 wrote:

    > Przepraszam za uwagę, ale wywiązała sie dyskusja nie na temat.
    >
    > Miałem już taki przypadek w nocy. Wykrywacz radaru nie piknął. Oczywiście,
    > jechałem 80 zamiast 60. Zostałem zatrzymany i zawołany przez policjanta.
    > Pokazał mi wynik - 83 km/h. Zaskoczyło mnie, że mi nie piknął. wykrywacz i
    > zapytałem czy to jest foto-radar czy normalny. Po odpowiedzi, że normalny
    > poprosiłem o czas pomiaru i czas bieżący. Policjant pokazał mi czas i
    > okazało się, że od pomiaru minęło ponad 4 minuty. Zaprzeczyłem, że jest to
    > mój czas gdyż zaraz przede mną zatrzymano innego kierowcę i trwały czynności
> [...]

    Chyba zachodzi tutaj jakies nieporozumienie.
    Albo mowisz o radarze jedynie z wyswietlaczem, bez wydruku, albo z
    wydrukiem.
    Gdy z wydrukiem to oczywiscie dostajesz time stamp, a gdy bez, to jaki
    sens ma zwykly zegar,
    gdy nie jest radiowo normowany ze wzorcem czasu atomowego z Monachium ?
    Kazdy kierowca ma zegarek, ale to nie znaczy ze u wszystkich polnoc
    rozpoczyna sie w tej samej sekundzie
    Zatem to nieistotne czy bedzie zegar satelitarny czy radiowy, ale byle
    czas byl podawany zgodnie z wzorcem czasu , emitowanym radiowo z
    Monachium czy innego osrodka wzorca czasu.

    a te 4 minuty to wyglada na jakas bzdure, w koncu przed nowym pomiarem
    dokonuje sie skasowania starego zapisu, a wrecz kasuje stary zapis po
    obsluzeniu kierowcy.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@