    From: "Artur Ch." <f...@f...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rachunek w drzwiach, a odsetki
    Date: Fri, 17 Sep 2004 11:38:16 +0200

    Dnia 15 wrz o godzinie 19:45, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Ależ nie za *tę* część usługi !!
    > Mowa o "opłacie stałej" - opłacie przesyłowej, licznikowej, abonamencie
    > - jak by się nie nazywała przy danej umowie.

    Za bardzo się zagalopowałeś Gotfryd. Nie otrzymałeś rachunku/faktury za
    energię w miesiącu lipcu - jaką zapłacisz stałą kwotę?
    Dlaczego przytoczyłem lipiec? Ano dlatego że wtedy następuje zmiana cen,
    zarówno przesyłowych i stałej /licznikowej/.

    > Ta część jest z góry znana, termin płatności też.

    Nie zawsze jest znany termin. Chyba że mnie przekonasz że wszystkie umowy
    to określają - wtedy chylę czoło przed Tobą ;)

    Czy w Umowie masz określone co znaczy _należność_ w rozumieniu
    przytoczonego przez Ciebie fragmentu?
    Czy chodzi o abonament czy o całkowita należność... ?
    Jeżlei abonament - zgoda - to jest prawie stała opłata. A jeżeli całkowita
    należność - to ską wiesz jaka ona jest? Uśredniasz swoje 3, 6 ostatnich
    rachunków i wpłacasz średnią?

    > Nadto - IMO ów tekst można odczytać tak, że przecież Polkomtel w razie
    > czego poda przez telefon należnośc... ;) !

    Oczywiście że może podać. zapłacisz, a faktury jednak nie otrzymasz, po
    prostu zginęła - jak to zaksięgujesz u siebie?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany