    From: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanko zwiazane z kodeksem ruchu drogowego
    Date: Sun, 17 Oct 2004 21:46:47 +0200
    <ckr06f$gbf$1@81.210.102.2> <ckr0re$a3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ckr13p$ile$1@81.210.102.2> <cks4pf$ofi$1@inews.gazeta.pl>
    <cks70k$22i$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <ckti9c$odg$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <cktlsg$929$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...com>
    <cku8im$imv$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@4...com>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:sue5n05eil3oiu0gsu5ji613cs276mat6q@4ax.com...

    > A to ma być obraźliwe ;-?

    nie, ale to określa typ mentalności ;)

    > I tu pojawiła sie luka w znajomości prawa. Tłumaczę, że takiego wzoru
    > tabliczki nie znajdziesz, a jednak napisy na lub pod znakiem są i to
    > zgodnie z zapisem prawa (§ 2. 4. Napis lub symbol umieszczony na
    > tabliczce pod znakiem drogowym stanowi integralną część znaku).

    no i w końcu jakieś konkrety ...

    to pobiegnij wzrokiem ku ustępowi 8 z tegoż paragrafu:
    "Wzory znaków drogowych, sygnałów drogowych, WZORY TABLICZEK oraz ich spis,
    z zastrzeżeniem ust. 9, załacznik do rozporządzenia."
    i ustęp 9:
    "Znaki i sygnały dotyczące organizacji ruchu (...) podane są przykładowo.
    Dotyczy to również TABLICZEK przedstawiających pojazdy, układ dróg na
    skrzyżowaniu i sytuacje na drodze."
    w stosownym załaczniku (jak pisałem wcześniej) jedyną tabliczką "nie
    dotyczy" jest T-22 i odnosi się do kategorii pojazdu (zawiera jego graficzne
    przedstawienie), a nie do funkcji, jaki ten pojazd wypełnia, czyż nie?
    a może T-28 "płatna" bo za wjazd się płaci mandat ;)

    > W mojej ocenie wystarczyłoby, bo jest to udokumentowanie dokanania
    > zaopatrzenia sklepu

    > To jest kwestia oceny policjanta-ja na jego miejscu zadowoliłbym się
    > tym.

    to gdzie przebiega ta granica zadowolenia?

    > Prócz wspomnianego rozp. miałem na myśli choćby PoRD, KW czy ustawę o
    > policji, SM itp.

    a ja, ze swojej strony, dorzucę jeszcze Konstytucję RP :))))
    a może jeszcze ustawy podatkowe i o rachunkowości - bo w gre wchodzą
    przecież faktury i dowody dostawy!

    nn

    ---