  • 1. Data: 2005-09-15 08:04:08
    Temat: pytanko
    Od: "gregor" <g...@w...pl>

    Czy strona umowy może zastrzec sobie coś takiego:
    "opłata jest dokonana w czasie, jeżeli do uzgodnionego dnia kwota znajdzie się
    na moim rachunku"
    Na wykładach z prawa miałem, że decyduje data stępla itp.

  • 2. Data: 2005-09-15 08:45:50
    Temat: Re: pytanko
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gregor napisał(a):
    > Czy strona umowy może zastrzec sobie coś takiego:
    > "opłata jest dokonana w czasie, jeżeli do uzgodnionego dnia kwota znajdzie się
    > na moim rachunku"

    Nie trzeba zastrzegać, domyślnie jako termin spełnienia świadczenia
    uznaje się dzień wpływu środków na rachunek wierzyciela.

    > Na wykładach z prawa miałem, że decyduje data stępla itp.

    Podaj nazwę uczelni - ku przestrodze ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-15 15:39:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na wykładach z prawa miałem, że decyduje data stępla itp.

    A na tych twoich pożal sie Boże studiach nie mieli aby wykładów z ortografii
    ?
    Kiedyś prawnik to była osoba klasycznie wykształcona. Teraz może być to (jak
    widać) analfabeta.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-09-16 09:52:26
    Od: "gregor" <g...@w...pl>

> [...]
    > ?
    > Kiedyś prawnik to była osoba klasycznie wykształcona. Teraz może być to (jak

    Po pierwsze nie prawnik. Po drugie kazdy sie moze pomylic i walnac jakis blad
    ortograficzny. Tym bardziej jezeli ma ktos dysortografie. CO?? NIE SŁYSZALES
    NIGDY O CZYMS TAKIM?? TO WIDOCZNIE U CIEBIE TEZ SA PEWNE BRAKI

  • 5. Data: 2005-09-16 19:47:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > SŁYSZALES
    > NIGDY O CZYMS TAKIM?? TO WIDOCZNIE U CIEBIE TEZ SA PEWNE BRAKI

    A kolejny twój brak niedouczony czlowieczku to brak znajomosci netykiety -
    zwlaszcza w zakresie wycinania sygnaturek.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-09-17 00:15:18
    Od: poreba <d...@p...com>

    "gregor" <g...@w...pl> niebacznie popelnil

    > Tym bardziej jezeli ma ktos dysortografie.
    > CO?? NIE SŁYSZALES NIGDY O CZYMS TAKIM?? TO
    > WIDOCZNIE U CIEBIE TEZ SA PEWNE BRAKI

    Dla krótkowidzów wymyślono okulary,
    dla jednonogich - kule,
    dla przygłuchych - aparaty słuchowe,
    a dla dysortografów (i podszywających się pod nich leniów)
    - mechanizmy sprawdzania pisowni spellczekerami zwane.

    Jak nie słyszałeś o tych ostatnich, znaczy że BRAKI w BuRAKI MArSZ.

    a tak BTW może ustawa o języku polskim?

    --
    pozdro
    poreba