    From: "ed" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie prawo rodzinne
    Date: Tue, 24 Jan 2006 10:53:25 +0100

    > 1. w jakim wieku jest dziecko?
    > 2. co to znaczy "glowny opiekun dziecka"?
    > 3. polskie sedziny rodzinne i tak beda bily piane, zeby dziecku utrudnic

    1.córka ma 10 lat
    2.to znaczy, że matka ma pełną władzę rodzicielską, opiekę nad dzieckiem,
    mieszka z dzieckiem, a ojciec ma ograniczone prawa do spotkań (nie wiem jak
    dokładnie prawnie się to określa, ale jest to standard przy rozwodzie: jeden
    rodzic(ten który bedzie mieszkał z dzieckiem ma pełnie praw a drugi ma
    ograniczone prawa do spotkań i płaci alimenty).

    córka ma paszport....w moim pytaniu nie chodziło mi o sam fakt wyjazdu, ale
    o legalną emigrację z dzieckiem. po prostu chciałam się zorientowac, czy
    jest potrzebna jakas prawnie potwierdzona zgoda ze strony ojca, aby potem
    eewentualnie nie miec kłopotów

    pozdrawiam