    From: piwar <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie odnośnie legalności takiego działania
    Date: Thu, 14 Apr 2005 01:53:13 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@nat2.3.pl

    Beniamin napisał(a):

    > Nie jest analogiczna, bo po pierwsze po płycie się nie da poznać, czy
    > klient ma licencje czy nie (są różne typy licencji, do niektórych nie ma
    > nośników, może to być tez kopia zapasowa).

    Do systemu operacyjnego nie ma nośnika? Albo kopia zapasowa instaluje
    się bez potrzeby podania numeru seryjnego (poza jedynym znanym mi
    przypadkiem umowy, która raczej nie dotyczy detalu)? Które to Windows?

    > Zresztą tacy nocni kierowcy
    > zawsze proszą o dowód rejestracyjny.

    Pewnie niejasno to zapisałem, ale chodziło mniej więcej o taką sytuację,
    w której nocny kierowca dobrze wie, że auto jest kradzione (analogia do
    serwisanta komputerowego instalującego pirackie Windows)... I pyta na
    grupie .prawo, czy legalna jest jazda kradzionym samochodem, bo tylko
    wykonuje usługę odprowadzenia go klientowi.

    Pozdrówka,
    piwar.