  • Data: 2004-09-24 12:09:28
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak napisał:

    > Ja mu tez i nie grozilem, tlumaczylem mu tylkoze wg mniejest spamerem..
    > dobrze sie bawil.. lecz zainteresowalo mnie to formalnie, czy to legalne..

    "Legalne" w sensie: "nie jest zabronione przez prawo"? No to chyba
    jednak (niestety) odpowiedź byłaby następująca: takie postępowanie nie
    jest nielegalne. Ale 100% pewności nie mam (vide: cytowana ustawa).
    Pewnie trzeba by było się przekonać 'na żywym materiale', czyli
    podaćtakąfirmę do sądu o stosowanie nieuczciwej konkurencji i dopiero
    wtedy sąd stwierdziłby czy jest to (nie)legalne.
    Ale tak mi właśnie przyszło do głowy: czy przypadkiem użytkownicy grup
    dyskusyjnych nie są "oznaczonym adresatem"? W końcu jest to bardzo
    konkretne i wyraźnie oznaczone (podpisy, adresy e-mail) gremium...

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.