  • From: "JanuszS" <gufner<malparemove>post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o prawo spadkowe
    Date: Fri, 16 Jul 2004 13:48:15 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"
> [...]
    tzn.

    > Hmm?
    > Art. 1018. § 1. Oświadczenie o przyjęciu lub o odrzuceniu spadku złożone
    > pod warunkiem lub z zastrzeżeniem terminu jest nieważne.
    > --
    > Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    > It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession
    > of a good fortune, must be in want of a wife. (Jane Austen)

    witam
    z doswiadczenia wiem ze moze podwazyc testament tak bylo w przypadku
    mieszkania moich rodzicow - sprawa od 5 lat jest w toku , pomimo ze byl
    adwokat , byl notariusz .
    darowizna jest swego rodzaju wyjsciem
    to ze wykupiliscie mieszkanie swiadczy tylko na wasza korzysc wzgledem
    spoldzielni mieszkanieowej .
    pozdrawiam

    ps
    nie wiem jak wyglada prawo do zachowku wzgledem darowizny , moze ktos na
    grupie wam odp.