    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o prawo rodzinne
    Date: Mon, 01 Aug 2011 15:19:55 -0500

    On 8/1/2011 3:19 PM, adi wrote:

    > jasna sprawa ale co siła je zabierze jak one usilnie nie będą chciały?

    jak trzeba bedzie.
    to zalezy od tego czy dziadkowie beda brali w tym udział czy nie.

    Jesli dziadkowie będa "stawiac opór" to zjedzie się policja i faktycznie
    zabiorą siłą. Może nie od razu, ale myślę, że sąd rodzinny dosyć szybko
    wyda decyzję, szczególnie, że dziadkowie nie mają nic do gadania.
    Jesli dzieci same będą się bronić i uciekać, to na miejscu dziadków sam
    bym od razu wezwał policję, że matka stosuje przemoc wobec dzieci.
    Od zabrania ich to nie uchroni, ale argument dla sądu może być.

    Dlatego zamiast czekac az cos sie wydarzy w zasadzie już nalezy zabierać
    się za złatwianie by dziadkowie byli prawnymi opiekunami dzieci.