    From: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o ksiazke telefoniczna w internecie
    Date: Wed, 04 Dec 2002 10:51:27 +0100

    Darek wrote:
    > A możesz powiedzieć od kiedy tak jest?
    > Nie jestem na bieżąco ponieważ w zasadzie korzystam z książki telefonicznej,
    > ale 3 lata temu uszkodził mnie się samochód w drodze na wakacje na
    > Pomorzu i od przechodniów dowiedziałem się jak nazywa się lokalny mechanik.
    > Zadzwoniłem na info podałem nazwisko i nazwę miejscowości, okazało się że
    > jest dwóch panów
    > o takowym nazwisku i bez podania dokładnych namiarów ta pani nie mogła
    > podać mi numerów zasłaniając się ustawą o ochronie danych osobowych.
    >
    > Czy trzy lata temu była taka ustawa która została zniesiona?

    Ciekawe...
    3lata temu nie mialem tez takich problemow...
    Zreszta lada dzien ma zostac wydana pierwsza od kilku lat papierowa
    ksiazka telefoniczna, i czy ona tez nie jest zodna z ustawa o ochronie
    danych osobowych? Nie mam teraz jak poszukac, jesli ktos mze to niech
    znajdzie za mnie ale z tego co wiem, to:

    "Abonent wyraza zgode na umieszczenie swoich danych osobowych w spisach
    teleadresowych wydawanych przez Telekomunikacje Polska SA..."
    Kiedys ankieta przychodzila poczta nawet. A to co jest na stronie WWW to
    wlasnie elektroniczny spis teleadresowy.

    + LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
    + k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +
    + EKG/GG: 51127 + P166MMX/16MB + Atari 130XE/HDD130MB +
    + Palm m105 + Psion 3a + Amiga 500 + eZ80 microdevice +
    + Resistance is futile. Your post will be assimilated +