eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie o gwarancje i rekojmie - dlugie, jednak prosze przeczytac › Re: pytanie o gwarancje i rekojmie - dlugie, jednak prosze przeczytac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "vV." <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o gwarancje i rekojmie - dlugie, jednak prosze przeczytac
    Date: Wed, 3 Jul 2002 12:28:16 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <afujim$4bs$1@news.tpi.pl>
    References: <afsr7c$1vf$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa83.ketrzyn.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1025692054 4476 213.77.173.83 (3 Jul 2002 10:27:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Jul 2002 10:27:34 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:99127
    [ ukryj nagłówki ]


    "piotrek_s" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:afsr7c$1vf$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,
    > w zeszlym roku nabylem rower. Przez jeden sezon w serwisie na
    > gwarancyjnych naprawach był juz czteroktornie:

    (...)

    > Proszę więc o radę - jak tą sprawę załatwić. Na jaki przepis się
    > powołać? Gdzie zgłosić się w tej sprawie? Postraszyć Rzecznik Praw
    > Konsumenta? Za 7 dni kończy się termin rekojmi - zapewne więc firma będzie
    > przeciągała decyzję aż do upływu tego terminu.
    > Jak powinieniem to rozegrac?
    >
    > Z gory dziekuje,
    > Piotrek

    Zabierz rower z serwisu, pójdź z nim do sklepu, tam złóż pisemne
    odstąpienie od umowy sprzedaży tego roweru uzasadniając to
    niedopełnieniem warunków rękojmi.
    Ponieważ rower był już dwukrotnie naprawiany, po trzeciej naprawie
    nadal wykazuje wady przysługuje Ci zwrot gorówki, lub wymiana na
    nowy, sprawny egzemplarz (wybór należy do Ciebie).
    Pamiętaj tylko o dokładnym dokumentowaniu wszystkiego na piśmie!

    (rozporządzenia Rady Ministrów z 30 maja 1995 r. w sprawie szczegółowych
    warunków
    zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem
    konsumentów
    - Dz. U. Nr 64, poz.328)

    W razie wątpliwości zajrzyj na www.federacja-konsumentów.org.pl - są
    tam telefony i mail. No i trochę porad.


    Powodzenia, pozdrawiam...
    vVojtek.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1