    From: "zenek" <d...@d...dd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o allegro
    Date: Mon, 18 Jun 2007 23:23:07 +0200

    Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f56f8a$8qm$1@news.wp.pl...
    Janusz Sobczak napisał(a):
    > Pare dni temu przeglądając aukcje trafiłem na tytuł "okazja super tanio"
    > opccja kup teraz za " 10.00 " przejrzałem zdjęcia i jak okazja to okazja
    > bach i zalicytowałem i aukcję wygrałem.Po paru godzinach gościu do mnie
    > odpisuje po mojej próbie kontaktu z nim że bym lepiej czytał bo w opisie
    > jest że " 10 tyś " i to jest pomyłka.Wystawił przedmiot od nowa za
    > "10000.00 "..

    To było złamanie regulaminu i złamanie prawa, bo kupując, jakbyś
    podpisał umowę. Swoją drogą - w sądzie wygrałbyś sprawę i musiałby Ci
    sprzedać za 10 zł. Była raz głośna sprawa sprzedaży motorówki za 1 zł i
    sprzedający wyrokiem sądu musiał ją za tyle sprzedać.

    Klara skąd Ci takie głupoty przychodzą do głowy. Napisał przecież jasno 10
    tys zł. Swoją drogą skąd się bierze tylu chcących ograbić innych ...

    Pozdrawiam
    zenek