  • 1. Data: 2004-05-29 21:07:08
    Temat: [pyt] Scedowaie prawa własności.
    Od: "Krzysztof \"Banan\" Kmiecikowski" <k...@w...pl>

    Witam!
    Tytułem wstępu: mój ojciec jest prawnym właścicielem jachtu żaglowego i
    chciałby przenieść prawo własności na mnie.
    Pytanie: jaką umowę spisać, jak ją nazwać, itd... Może ktoś ma przykład
    takiej umowy.
    Z góry wielkie dzięki.
    --/-
    krzysztof kmiecikowski

  • 2. Data: 2004-05-29 22:03:27
    Temat: Re: [pyt] Scedowaie prawa własności.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 23:07:08 +0200, Krzysztof "Banan" Kmiecikowski
    naskrobał(a):

    sprzedaży zwana w rodzinie darowizną ;)

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 3. Data: 2004-05-30 00:12:59
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof "Banan" Kmiecikowski" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c9atu2$fq2$1@news.onet.pl...
> [...]
    > chciałby przenieść prawo własności na mnie.
    > Pytanie: jaką umowę spisać, jak ją nazwać, itd... Może ktoś ma

    np. niniejszym daruje yacht marki omega mojemu ukochanemu synusiowi...
    :-)))

    sztormowe pozdro
    ape

  • 4. Data: 2004-05-30 10:14:42
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A to zależy jaki jacht, jeżeli morski i jest w rejestrze to potrzebny
    notariusz (zupełnie, jak przy nieruchomości), ale jeżeli śródlądowy, to
    postępuj tak, jak przy samochodzie.
    JaC

  • 5. Data: 2004-05-30 10:39:28
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

[...]