  • Data: 2003-03-08 19:42:08
    Temat: Re: psy - wyprowadzanie oraz sprzatanie
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4d34p$7hq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b4cm07$aq1$...@n...onet.pl...

    > jakbyś
    > Tak się cieszy , że nie jest cicho .Co dalej radzisz ??? Tylko nie
    > doradzaj bicia .

    Ja się pytałem czy _ty_ się na tą jego radość głupio cieszysz.
    A co robisz jak pies odbiega od ciebie?

    > A że dajesz na to
    > Nie daję przyzwolenia .To jest jedyna wada tego psa .

    A jak mu to okazujesz?

    > tym
    > Innych to nie dotyczy bo mieszkam w domku jednorodzinnym.

    To co ma do rzeczy twoja odpowiedź do wątku?

    > Może faktycznie zgrzeszyłem niewiedzą na temat szkolenia psów ????
    > Twoja postawa mentorska pozwala mi liczyć , że w 10 zdaniach wyliczysz mi
    > co
    > powinienem zrobić a nie zrobiłem . Ponownie podkreślam , że jest to jedyna
    > wada
    > mego psa a Ty jako specjalista kynolog udzielisz chętnie właściwych
    rad
    > profanowi .

    Nie odwracaj kota ogonem. Pytałem się czy robiłeś cokolwiek w tej sprawie.
    Brak odpowiedzi rozumiem, że po prostu nic nie robiłeś, bo Ci się podoba to
    darcie mordy i tyle.

    Alek