    From: Pawel Marcisz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przywłaszczenie sprzę tu
    Date: Sun, 20 Nov 2005 20:44:23 +0100

    maho napisał(a):

    > Ale rozumiem że może być problemem wykazanie że "ziomal" tą maszynę ma
    > lub miał (skoro jest podejrzenie że przepił)

    No jeśli twierdzi, że nie dostał i nie ma świadków, że w pewnym momencie
    jednak miał, ani na to, że dostał, to rzeczywiście jest problem. Jeśli
    przepił, to może da się dowiedzieć, w czyich rękach jest teraz maszyna -
    takie maszyny pewnie mają jakieś numery seryjne, więc da się wykazać, że to
    właśnie maszyna pytającego. Wtedy windykacja z rąk aktualnego posiadacza i
    niech on już się martwi, w jaki sposób odzyskać wydane na maszynę pieniądze.

    Paweł Marcisz