  • Data: 2004-01-24 09:02:12
    Temat: Re: przygoda w supermarkecie
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z humorem to było

    > widac że o handlu masz mgliste pojęcie, hehe

    różnie z tym jest. nie będe sie upierał przy posiadaniu wiedzy i byciu
    expertem w cukrze.

    > a ja na tym prawie zęby zjadłem.

    ja swoje zęby jeszcze mam :)

    > od 2 lat markety mają cukier taniej niż cukrownie nawet.
    > znamienny przykład z wakacji ubiegłego roku:
    > cukier w jednym z łódzkich marketów kosztował
    > 10 groszy (sic!).

    może dumping, może cukier z piaskiem,

    > i jak tutaj skutecznie konkurować?
    > wziąłem się na sposób i kupuję od nich lecz ostatnio zaczęli
    > sie przed tym bronić. ciekawi mnie tylko kartka wywieszana
    > np. w kauflandzie: "tylko 10 kg cukru na osobe" - na jakiej
    > podstawie prawnej tak jest.

    wg mnie to wolno, sprzedają tak jak im się podoba - w końcu to prywatny
    sklep i mogą sprzedawać nawet na łyżeczki.

    pozdrowienia

    p.s.
    jeśli uraziłem - to przepraszam.