  • Data: 2006-01-13 15:40:16
    Temat: Re: przpeisy ruchu drogowego...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pb" <x...@h...com> napisał w wiadomości
    news:dq0433$q7a$2@inews.gazeta.pl...

    > ok ale czy koles - widzac ze parkuje i nie mieszcze sie i zaczynam cofac w tym
    > momencie specjalnie podjezdza aby dostac w bok albo nawet nie specjalnie
    > zagapil sie i nie zauwazyl ze cofam
    > podjechal i strzal
    > taki sam werdykt ?

    Ty masz uważać cofając. On miał miejsce na ominięcie cię, czyli zachował
    bezpieczny odstęp. To ty cofając walnąłeś w omijające cię auto. Powiedz, że
    tylko żartujesz pisząc o jakiś wątpliwościach. Powiem tylko tyle, ze ja po
    usłyszeniu twojej"filozofii" wezwałbym policję. Przez kieszeń do głowy;))

    --
    Pzdr
    Leszek