    From: "jb" <j...@s...no.thank.you>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przewoznik - czy do sadu ?
    Date: Sun, 23 Jun 2002 19:15:40 +0200

    > Nie jestem prawnikiem, ale przede wszystkim skontaktowalbym sie z
    > pracodawca i poinformowal o sytuacji.

    Pracodawca przychodzi do pracy jutro o 9 - i na pewno pierwsza rzecza
    o ktorej sie dowie to dzisiejszy incydent :)

    > Nastepnie wzialbym samolot i
    > potem sie sadzil. Bilet to co prawda jakies 500 PLN, ale czemu kolega
    > mialby odpuscic?

    Niestety - PLL LOT - 2600 PLN ... to nie tak mało ... ale chyba taka droge
    wlasnie wybierze ... Straty za niestawienie sie na miejsce bylyby duzo
    wieksze,
    co latwo bedzie przed sadem udowodnic ...

    Swoja droga - czy ktos ma juz doswiadczenia w dochodzeniu tego typu roszczen
    ?

    jb
    www.dawny.wroclaw.pl