  • Data: 2004-07-23 21:49:42
    Temat: Re: przetwarzanie danych w c.market. a firma
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Jul 2004, Liwiusz wrote:
    [...komuś...]
    >+ Na przetwarzanie danych adresowych firmy nie potrzeba zgody zainteresowanego
    >+ podmiotu.

    Szczera prawda. Ale "proponowana zgoda" wygląda na "zgodę ogólną",
    a IMHO przetwarzanie danych w celach naruszenia spokoju :) "osobistego"
    właściciela firmy nie jest przetwarzaniem danych "firmy" ale
    "osoby".
    Po polsku co mam na mysli: jak ktoś pośle na adres jego firmy
    informację "Proponujemy zakup 10000 arkuszy papieru do celów
    księgowych" to to będzie marketing "firmowy" i każdy może mu
    tak zatruwać życie ;)
    Ale "informacja marketingowa": załatwimy rewelacyjne zajęcia
    z angielskiego dla twoich dzieci" niewątpliwie NIE JEST powiązana
    z jego DG, czyli adresy można sobie "przetworzyć" - ale TAKIEJ
    informacji wysłać już nie.
    A z wzoru "papieru" mi wynika iz zgoda MA DOTYCZYĆ również
    przypadku "informacji marketingowej numer 2" :)
    Coś nie tak napisałem ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd