  • Data: 2005-07-23 13:03:20
    Temat: Re: przeszczep narzadow - sprzeciw rodziny
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    _ValteR_ <s...@n...thx> niebacznie popelnil
    news:1e54k5eztfv9d$.dlg@valter.biteme:

    > to samo mozna skomentowac cvreqbyravr o uczuciach religijnych.
    Obraza uczuć religijnych obejmuje również (też się kiedyś zdziwiłem)
    stanowisko ateistyczne.

    Ale to pobocze - gdy praktyka usankcjonuje "ratowanie życia"
    poprzez pobieranie narządów to stanowisko Lawy będzie uzasadnione,
    a opór rodziny (niezależnie od powodów) nie będzie miał najmniejszego
    znaczenia.
    Gdyby Lawa nazwał "przesądami" religijną cześć oddawaną świętym,
    czy co tam można jeszcze wymyśleć obrażającego dominujące w PL
    chrześcijaństwo to też nazwałbyś zwrócenie na to uwagi słówkiem
    o pochodzeniu od czynności wypuszczania gazów?
    Poglądy winikające z przesłąnek religijnych ze swojej istoty
    nie podlegają ocenie, chociaż...
    pomimo ględzenia ortodoksyjnych liberałów - starczy włączyć jakieś
    wiadomości by odnieść wtrażenie, że wkrótce możę sioę to zmienić.
    Ale to ostatnie to zupełne NTG i dlatego z mojej strony już EOT.

    --
    pozdro
    poreba