    From: "Proste Prawo" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesyłka polecona w postępowaniu administracyjnym
    Date: Wed, 23 Nov 2011 11:59:55 +0100

    Dnia 22-11-2011 o 18:39:31 bumbarumba <b...@o...pl> napisał(a):

    > mam małe pytanie. Uporczywie dostaję na swój adres domowy zawiadomienia
    > pierwotne i powtórne o złożeniu przesyłki poleconej w postępowaniu
    > administracyjnym. Jednak szkopuł jest w tym, że adres jest mój, ale jest
    > adresowany na osobę, której nie znam, która tu nigdy nie mieszkała
    > i nie mieszka. Wobec mojej osoby, przynajmniej na mój stan wiedzy, nie
    > powinny się toczyć żadne sprawy w trybie administracyjnym.
    >
    > Na poczcie nie chcą mi powiedzieć, skąd jest adresowany, abym mógł
    > wyjaśnić sprawę i nie chcą formalnie przyjąć oświadczenia, że taka osoba
> [...]

    Nie, ale zabierz dowód własności lokalu/domu, udaj się do urzędu gminy do
    wydziału spraw obywatelskich i dowiedz się kto jest zameldowany pod Twoim
    adresem. Jeśli nie będą chcieli podać nazwisk, to zapytaj przynajmniej o
    ilość osób zameldowanych w Twoim domu/lokalu.

    Jeśli okaże się, że jest zameldowany ktoś, kto nie powinien, złóż wniosek
    o wymeldowanie z urzędu wszystkich poza tymi osobami, które mogą tam być
    zameldowane, uzasadniając to tym, że przez ostatnie 3 miesiące
    "nadplanowe" osoby nie przebywały pod tym adresem.

    Jeśli to zrobisz, to nikt nigdy się nie będzie mógł Tobie zarzucić, a
    awiza możesz po prostu wyrzucać do kosza.

    --
    pozdrawiam
    http://prosteprawo.blogspot.com