  • Data: 2014-12-09 21:37:54
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Nie wiem po co chcesz pisać do sądu, ale średnio mnie to interesuje.
    > Jak nie rozumiesz co piszę, to nie czytaj.
    > ---
    > Skup się. Twierdziłeś, że jakieś odszkodowanie rozwiąże problem
    > niedoręczania przesyłek to Ci piszę kto mógłby o takie odszkodowanie
    > wystąpić.
    > Nie wiem z czym tam masz problem, ale najwyraźniej nie
    > ogarniasz podstawowych kwestii.

    Strasznie ciężki z ciebie muł.
    ---
    Nie muł a koń i to bujany -> spierdalaj gamoniu

    Platformowy się żalił, że mu listonosz
    zostawia polecone w skrzynce - wysyłanie do siebie poleconych i potem
    składanie reklamacji właśnie rozwiąże ten problem w najszybszy sposób,
    bo tutaj kara finansowa będzie najbardziej motywująca.
    ---
    Jeszcze raz ? Jeśli sąd przyjmuje, że doręczono i nie bardzo da się to
    doręczenie zakwestionować to jakim cudem wysyłając sam do siebie miałby to
    zrobić by uzyskać odszkodowanie skoro nawet odpowiedzi na reklamację nie
    otrzyma ?