    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesluchanie
    Date: Thu, 3 Jul 2003 17:14:38 +0200

    | Tak zawsze możesz się zażalać do sądu, ale na dólku powiedzą Ci, że to
    | przedłuża wszystko o 24 g i jak nie jesteś winny to wyjdziesz szybciej :)

    A jak wyjdziesz, to masz jeszcze 7 dni na zażalenie. I nie wsadzają z
    powrotem na dołek po wpłynięcia zażalenia.

> [...]
    nie
    | za bardzo daje odszkodowania :(. Co do zmowy prouratorów itp.... jak
    | Kaczyński był ministrem to niestety zamykali nawet za kradzież karpia w
    | sklepie. Niby błachostka, ale gośc uciekając pijany ze sklepu zepchnął
    | stojącą w drzwiach kobiete (właścicielkę) i potraktowano to jako rozbój
    280
    | par 1.......2-12.Posiedział 4 miesiące !!!!!!!!! Przypadków jest dużo
    | (kradzież betoniarki przez 17 latka -6 miesięcy w areszcie). Koleżanka
    | studiuje resocjalizację, chodzi na rozmowy do aresztów itp... jest tak jak

    Nie znam spraw, więc nie podejmuję się polemiki. Z doświadczenia wiem, że
    więzienia są pełne niewinnych, na których policja się uwzięła. Jakby im
    wierzyć, towyszłoby na to, że policja łapie neiwinnych, a winni chodzą sobie
    na wolności.

    | Co do histori z torbą :) To chodziło mi o numer z głową.Na torbie nie
    będzie
    | odcisków, a jak nawet to załóżmy, że jako facet Ty włożysz torby do
    | bagażnika. Panienka w tym przypadku jest kurierką a Ty nieświadomym
    | przewoźnikiem towaru.

    Ale jak wkładasz torbę, to Twoich odcisków wewnątrz już nie będzie pewnie. A
    jak będą, to co najmniej wiedziałeś, co wiezie.

    | Co do świadków, chodzi mi o ludzi którzy byliby zmówieni z nią w momencie
    | kiedy zatrzymała Twoje auto. W sądzie powiedzieliby że Cie rozpoznają i
    | gwaratują, że dziewczyna nie miała bagażu. I klops. Wiem, że teraz jest
    | lepiej i być może wystarczy kaucja, ale w tamtych czasach (2000) to dużo
    | ludzi bez sensu zamykali.A czasem 17 latek za głupotę, może ciężko
    ucierpieć
    | trafiając tam......

    A poza gwarancją, że nie miała bagażu, to jeszcze jakiś dowód mają, czy
    tylko tak gwarantują. ;-))