  • Data: 2003-07-02 19:24:51
    Temat: Re: przesluchanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Ale raz sie wymienilem .Od znajomego prawnika wiem ze do wymiany sie nie
    | czepiaja. mam nadzieje ze nie trafie na takiego Sipowicza i ze nie bedzie
    | mnie bil :)

    Co do wymiany, to ja bym nie był taki pewien czy bezkarna. W każdym razie
    silnie polemizowałbym z tym poglądem. W końcu nabywasz nielegalny program w
    zamian za zapłatę w formie materialnej - umowa barterowa. No i pewnie to co
    mu dałeś, to też nie była legalna kopia, więc można założyć, że ją
    rozpowszechniałeś. No to w sumie paserka plus rozpowszechnianie w celu
    korzyści.
    No w każdym razie, jak będziesz się upierał, że tego nie było, to raczej
    ciężko będzie to udowodnić. Nawet jakby udowodnili, że kłamałeś, to nic Ci
    nie grozi. Orzecznictwo sądów idzie w tym kierunku, że jeśli kłamiesz -
    nawet jako świadek - w obawie przed odpowiedzialnością karną, to nie karzą.
    A faktycznie, to jeśli była to jakaś jednorazowa wymiana, to raczej nikt nie
    będzie się upierał przy stawianiu Ci zarzutu, choć na nic tu nie przysięgnę,
    bo dla statystyki nie takie rzeczy już robiono. Sztuka, jest sztuka.