    From: "Vasco" <v...@p...fmfm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Date: Tue, 4 Apr 2006 23:15:48 +0200

    > Pojawił się? Znikąd?

    No przeciez wyjasnilem. Uciales za szybko.

    > Chwilunia - jesteś szerszy od ciężarówki? Ciężarówka wyprzedziła, a ty
    > MUSISZ trafić rowerzystę? Oj, coś kręcicie w zeznaniach, obywatelu ;->

    Alez nie, zmieszcze sie - tylko stukne tego ktory jedzie 20 cm na lewo ode
    mnie... Caly czas na pasie, ktory zajmuje.

    > Niemniej jednak nie jest to zabronione. A niedostosowanie prędkości do
    > warunków jazdy - owszem.

    W ktorym momencie niedostosowalem predkosci do warunkow jazdy?

    > 90km/h? A gdzie tak pędzisz, jeśli wolno spytać? Po mieście? ;->

    Oj, moze zdefiniujmy pojecia na poczatku? Jezdzie 90 km/h poza terenem
    zabudowanym. Moze byc?

    > Pomijając prędkość - nie jest to zabronione. A chyba sam przyznasz, że
    > lepiej jest wyprzedzić szybko, niż wyprzeczać jeden pojazd przez parę
    > minut (m.in. mniej czasu na trafienie przez kierowcę samochodu, który
    > nagle bez patrzenia postanowił sobie lekki slalom zrobić).

    Alez oczywiscie, ze lepiej szybko. Mowisz, ze nie jest zabronione pomijajac
    costam... Aha, wszystko jasne. A mnie sie czepiasz gdzie jezdze 90-tka...

    > Może łaskawie się zdcyduj - korzystać z miejsca, czy nie korzystać?

    W tym zdaniu sa przecinki. Korzystajcie z miejsca jesli jest[przecinek] ale
    nie probujcie go znalezc tam gdzie go nie ma. Przeciez wiedziales, ze o to
    mi chodzi, prawda?

    Vasco