  • Data: 2006-04-04 19:48:21
    Temat: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Vasco wrote:

    > Czy mamy obowiazek wlaczac kierunkowskaz, jezeli miescimy sie caly czas na
    > 'swoim' pasie?

    Zasadniczo nie (o ile nic ostatnio nie zmienili), niemniej jednak
    ponieważ przepisy dopuszczają coś takiego, jak nie wyznaczone pasy ruchu
    (czyli masz 3 pasy, ale znaków poziomych ich wydzielających już nie ma)
    jest to IMHO luka w przepisach.

    Ja każdy zamiar manewru sygnalizuję. Nigdy też nie wykonuję na widok
    dziury gwałtownych manewrów dla "zaoszczędzenia" amortyzatorów - lepiej,
    żeby szybciej poszły amortyzatory, niż żebym się na kogoś władował
    wykonująć na ślepo manewr.

    Jeśli ktoś ma problemy z bezpiecznym ominięciem przeszkody typu dziura -
    najprawdopodobniej jedzie za szybko.