eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzepisanie majatku przez jednego rodzica a roszczenia do majatku rodzica drugiego › Re: przepisanie majatku przez jednego rodzica a roszczenia do majatku rodzica drugiego
    From: "yig" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przepisanie majatku przez jednego rodzica a roszczenia do majatku
    rodzica drugiego
    Date: Tue, 31 Jan 2006 19:09:56 +0100

    news:dro8ao$pdp$1@inews.gazeta.pl...
    [ciach]

    > Moment.
    > Jeśli mieszkanie było majątkiem wspólnym, to w jaki sposób jeden z
    > rodziców mógł przepisać całe mieszkanie na kogoś innego sam?
    [ciach]

    Tak, wyrazilem sie w zasadzie nieprecyzyjnie, coz prawo jest daleko od
    moich kompetencji, stad problem z odpowiednim ujeciem zagadnienia.
    Mieszkanie mialo w ksiedze wieczystej wpis z figurujacym jednym malzonkiem,
    to ja blednie nadinterpretowalem piszac majatek wspolny, sadzilem ze skoro
    sa malzenstwem to druga strona ma prawo roscic sobie prawa do polowy tego
    mieszkania. Wpis byl na jednego malzonka, tenze malzonek przepisal to
    mieszkanie
    na syna, natomiast drugi rosci prawa do (w swoim mniemaniu naleznej mu
    polowy)
    swojej czesci. Tak nie wiem czy teraz okreslilem to precyzyjniej,
    dziekuje uprzejmie za pomoc.