    From: "LegiM" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przelew
    Date: Sat, 11 May 2002 13:31:28 +0200

    Stronami umowy są twoi rodzice - z jednej strony oraz spółdzielnia - z
    drugiej.
    Ty w tym układzie jesteś osobą trzecią, ale dla skutecznego wykonania
    zoobowiązania nie ma to żadnego znaczenia. Wierzyciel bowiem nie może
    odmówić przyjęcia świadczenia (czyli zapłaty) od osoby trzeciej, choćbyś
    nawet działał bez wiedzy rodziców.
    Podstawa prawna : art 356 par.2 K.C.

    P.S. Sposób argumentacji przez tą kobietę jest po prostu żenujący. Radzę
    napisać skargę do włądz spółdzielni.

    Pozdrawiam
    Michał
    Użytkownik "petr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupe
    >
    > Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:
    > Mieszkam w mieszkaniu ktore zakupili moi rodzice i w spoldzielni
    > mieszkaniowej oni fuguruja jako wlasciciele. Teraz zakupilem strych nad
    tym
    > mieszkaniem (tzn. umowa kupna jest rowniez na moich rodzicow). Wplaclem
    > pierwsza rate z MOJEGO konta za posrednictwem internetu. W tytule
    naleznosci
    > napisalem ze jest to wplata I raty za strych umowa nr ... z dnia ....
    imiona