  • 1. Data: 2004-10-20 07:18:12
    Temat: przekroczenie terminu realizacji zamowienia
    Od: "Wolf^-^" <w...@w...pl>

    witam,
    3 wrzesnia zamowilem warsalke w pewnej renomowanej firmie, wplacilem
    zaliczke 150 zl (cena wersalki 1100zł), powiedziano mi ze zamowienie
    zrealizuja w ciagu od 2 do 6 tygodni. dzisiaj mamy 20 pazdziernik a wersalki
    nie ma (mam juz dosc spania na podlodze - nowe mieszkanie, swiezo po slubie
    :P), czy moge zrezygnowac z zamowienia i odzyskac 150 zl? czy mam prawo
    domagac sie obnizenia ceny (przeciez nie wywiazali sie z umowy). jak to
    zrobic?
    pozdrawiam
    Jacek Szopa

  • 2. Data: 2004-10-20 07:50:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Wolf^-^ wrote:
> [...]
    > nie ma (mam juz dosc spania na podlodze - nowe mieszkanie, swiezo po slubie
    > :P), czy moge zrezygnowac z zamowienia i odzyskac 150 zl?

    Co zamówiłeś? Zrobienie czy przywiezienie wersalki?
    Jeśli zrobienie, to na podstawie art.635 kc możesz odstapić od umowy. A
    jeśli kupujesz i tylko mieli sprowadzić, to najpierw powinieneś
    wyznaczyć im dodatkowy termin, a potem możesz odstapić od umowy (art.491
    kc).

    > czy mam prawo domagac sie obnizenia ceny (przeciez nie wywiazali sie z umowy)

    A poniosłes z tego powodu szkodę? Nie bardzo.

    KG

  • 3. Data: 2004-10-20 08:02:21
    Od: "Wolf^-^" <w...@w...pl>

    zamowilem wykonanie wersalki

  • 4. Data: 2004-10-20 10:18:27
    Od: tokash <t...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > A poniosłes z tego powodu szkodę? Nie bardzo.

    No jak nie poniosl.. a szkody moralne? przeciez pisze ze jest swiezo po
    slubie i do figlowania pozostala tylko podloga;) Ah Ci prawnicy :)

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 5. Data: 2004-10-20 10:40:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    tokash wrote:
    > No jak nie poniosl.. a szkody moralne? przeciez pisze ze jest swiezo po
    > slubie i do figlowania pozostala tylko podloga;) Ah Ci prawnicy :)

    Niestety, przepisów nam się zachciewa zamiast sprawiedliwości :)

    KG