  • Data: 2002-05-01 10:04:52
    Temat: Re: przekręty pracodawcy
    Od: "str" <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A nie jest to
    > jednak powodem aby temu pracodawcy zaszkodzić - co byłoby
    > zwyczajnym podcinaniem gałęzi na której się siedzi. Bezrobocie 20%
    > to i pracodawca ma wczym wybierać - jak kiedyś spadnie do 5% to może
    > wszyscy pracodawcy nauczą się, że lojalny pracownik jest cenny.
    >
    > pzdr
    > M.Wisniewski

    muszę przyznać, że jest to niesamowity sposób rozumowania.
    czyli tak - (o ile dobrze zrozumiałem) :

    jestem pracownikiem na umowie o prace ...w tzw. akordzie ;
    wypracowałem ~powiedzmy 2.000 zł
    w dzień wypłaty pracodawca daje mi 1.000 zł. , a drugi 1.000 zł
    chowa do kieszeni (tej jak najbardziej prywatnej)
    w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym twierdzi, że koszt = 2.000 zł
    w ZUS twierdzi, że składek nie musi opłacać ... bo to była umowa o dzieło,

    a na moje zdziwienie (pytanie) odpowiada :

    -- franek , a co ty myślałeś ...mamy bezrobocie 20% !
    gdy spadnie do 5% ...no to wtedy dam ci drugi 1.000zł.
    a gdy spadnie do 3% ... no to opłacę składki ZUS,
    ??? (znowu pytające spojzenie)
    --no przecie nie będziesz mnie skarżył do Sądu żeby mi zaszkodzić
    bo podetniesz gałąź na której siedzisz !!!!!
    Panie Mleczko ... masz pan gotową scenkę ...tego jeszcze nie było !!!