    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekaz pocztowy- to prawda?
    Date: Sun, 10 Aug 2008 18:25:05 +0200

    ja wrote:
    > ona to na poczcie zaplacila gotowka najprawdopodobniej bo widzialam skan
    > przekazu sa tam moje dane ,jej dane i kwota, natomiast
    > w przelewie widze numer konta z ktorego przyslzy pieniadze zaczyna sie 491140
    > a pod spodem sa dane nadawcy czyli imie nazwisko i adres mojej klientki. Tytul
    > przelewu"AUKCJA XXXXX NICK Wpłata w UP nr 003245080605AJ#80088".
    49 1140 wskazuje na mBank. Nie odeslalas przez pomylke na inne konto?
    Poszukaj w historii rachunku czy z tego numeru nie przyszedl inny
    przelew albo czy nie wysylalas tam pieniedzy w przeslosci.

    > Odeslalam jej pieniadze na ten rachunek bankowy, poczta twierdzi ze to nie ich
    > rachunek ,ze oni maja rachunek w banku pocztowym a on ma inne numery,
    To prawda
    > oni
    > twierdza ze to rachunek klientki, z ktorego sciagneli ta kwote.
    A to jakas bzdura.

    > Klientka twierdzi ze prodsuktu nie otrzymala (w tej sprawie mam druga
    > rekalamcje z poczta) i kasy tez nie otrzymala.
    To ze produktu nie otrzymala to sie zdarza. Ponagac poczte w sprawie
    reklamacji.

    > Do kogo mogly pojsc te
    > pieniadze? myslicie ze interwencja w moim banku cos da?
    Do wlasciciela rachunku w mBanku, kimkolwiek on jest :)
    Co do interwencji w banku - zapytac mozna, za to nie bija, ale najpierw
    przejrzalbym historie rachunku i poszukal tego numeru konta.

    Wieslaw