  • Data: 2002-02-07 13:46:28
    Temat: Re: przedwstepna um. kup-sprz nieruchomosci
    Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eryk Orłowski" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3tjtq$2rcd$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy przedwstepna umowa kupna sprzedazy lokalu mieszkalnego jest
    > rozporzadzeniem nieruchomoscia i jako taka musi byc spisana w formie aktu
    > notarialnego? Rzecz w tym ze musze przy okazji spisania takowej wplacic
    10%
    > zaliczki, kwote niebagatelna. Umowe "ostateczna" - przeniesienia wlasnosci
    > podpisze mniej wiecej 3 tygodnie pozniej, kiedy to bede wplacal reszte
    > pieniazkow. Koszt poswiadczenia notarialnego jest niemaly, chcialbym wiec
    > ograniczyc sie do uczestnictwa notariusza wylacznie przy przeniesieniu
    > wlasnosci. Czy to bezpieczne?

> [...]

    Umowa przedwstępna nie wymaga notariusza.
    My umowę przedwstępną podpisywaliśmy w agencji nieruchomości, wpłacaliśmy
    wówczas kwotę umowną 5000zł. Gdybyśmy się wycofali kwota ta przepadłaby, z
    kolei gdyby sprzedawca się wycofał miał nam zapłacić 10 000zł.
    Pozatym taka umowa powinna zawierać warunki sprzedaży i umowy notarialnej..
    Niestety nie wiem czy jest gdzieś w sieci wzór.
    Jeśli chcesz mogę Ci napisać co jeszcze istotnego zawierała nasza umowa,
    tylko musiałabym ją odszukac i sobie przypomnieć

    pozdrawiam
    Danka