    From: "Pawel N" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedsiebiorca w kodeksie cywilnym
    Date: Fri, 9 Apr 2004 15:56:44 +0000 (UTC)

    Mateusz Dr <n...@w...pl> napisał(a):

    > Czy w mysl definicji przedsiebiorcy w kodeksie cywilnym beda za nich uwazani
    > (w zakresie prawa cywilnego)
    > takze rolnicy i swiadczacy pomoc prawna (ktorych za przedsiebiorcow nie
    > uwaza prawo dzialalnosci gospod.)?

    A dlaczego rolnicy mają nie być przedsiębiorcami?Prawo dział.gosp. jedynie
    nie uwaza ich działalności za działalność gospodarczą ze względu na specyfikę
    ich działalności ale są wg mnie przedsiębiorcami jak najbardziej.Po prostu
    jedynie nie stosuje sie do ich działalnosci tej ustawy.Chociaż oczywiscie
    pogląd przeciwny również istnieje taki jak Twój :) czytałem o nim dawno temu
    w Rzepie kiedy p.d.g. wchodziła w życie.A co do stosowania kc do rolników to
    jak najbardziej,zreszta przyjecie przeciwnego wniosku bylo by dziwne.
    Pzdr