    From: "Przemek" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedawnienie składki OS samochodowego
    Date: Mon, 18 Apr 2011 21:38:44 +0200

    elephanto nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Konkretny termin platnosci konkretnej raty. Jezeli np. bylo platne w dwoch
    > ratach, to beda dwa terminy przedawnienia dla kazdej z nich osobno.

    Ja nigdy nie dostałem żadnej raty/polisy do zapłacenia.
    Podejrzewam, że l4 sobie ubzdurało, że nie wypowiedziałem im umowy ani nie
    poinformowałem, że samochód jest sprzedany, albo zgubili w swoim budrelu te
    informacje. Jako, że "nie mieli" takiej informacji, to uznali że istnieje
    ochrona ubezpieczeniowa i sobie wystawili polisę na następny rok i ścigają
    mnie o jej zapłacenie. O tyle domyślam się o co chodzi, bo kiedyś miałem do
    czynienia z ubezpieczycielami i wiem, że jak za późno wypowiesz umowę OC a
    ubezpieczysz się w innej firmie, to i tak cię ścigają za składkę za następny
    rok w starej firmie i to zgodnie z prawem. Część z nich odpuszcza, ale l4
    jest tak pazerny, że ciągną do oporu. Mechanizm dobrze znany, w tym
    przypadku o tyle sk%^&syński, że nigdy mnie nie poinformowali, że mam
    jakikolwiek dług i go sprzedali sępom.
    O tyle jest szansa, że nie ma drugiej raty, że bez zgody czy wnioslu klienta
    nie mogą sobie rozłożyć płatności na raty, a skoro nie wiedziałem o tym, że
    wystawili jakąś polisę tym bardziej nie mogłem o nią wnioskować.
    Przem