    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przechodzenie w miejscu niedozwolonym (pieszy)
    Date: 30 Nov 2004 18:38:45 GMT

    In article <coht6h$444$2@news.onet.pl>, scream wrote:

    > Nadal Cie nie rozumiem! Ten artykuł mówi, że przechodzenie jest
    > dozwolone w dowolnym miejscu, jeśli odległość od przejścia przekracza
    > 100 m. Jednak jeśli w odległości mniejszej niż 100 m znajduje się
    > skrzyżowanie z przejściem, to przechodzenie jest dozwolone RÓWNIEŻ na
    > tym skrzyżowaniu. Znasz znaczenie słowa "również"?

    "2. jeśli jezdnia nie była dwupasmowa, to możesz przechodzić w
    dowolnym miejscu" to nie to samo, co "przechodzenie jest dozwolone w
    dowolnym miejscu, jeśli odległość od przejścia przekracza 100 m." oraz
    "przechodzenie jest dozwolone RÓWNIEŻ na tym skrzyżowaniu."

    Renata

    PS Jeśli jeszcze nie jest to jasne, to poproś już kogoś innego. Może
    będzie potrafił ci to wytłumaczyć. Ja się już poddaję.