    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przechodzenie na czerwonym
    Date: Mon, 17 Dec 2012 10:27:06 -0600

    WS wrote:

    > Mozna zmienic przepisy, tak, zeby przechodzenie na czerwonym bylo
    > legalne. jesli nie wymusza sie pierszenstwa... ;)
    >
    > WS
    >
    > PS. Znajomy Holender widzac u nas stojacych pieszych na czerwonym
    > przed pusta jezdnia patrzyl jak na idiotow - u nich sie przechodzi i
    > nawet nie wiedzial, czy to legalne czy tylko taka swiecka tradycja...
    > PS1. W Paryzu tez tak przechodzilem (jak wszyscy tambylcy), rowniez
    > nie znajac podstawy nieinterweniowania zandarmow ...

    widzisz. roznica jest taka, ze jak tam na tabliczce napisza, zeby na
    czerwonym jednak nie przechodzic, to wszyscy stana i beda czekac na
    zielone (no moze po za francja, bo tam podejscie do prawa maja podobne
    do polskiego)
    A u nas w pierwszy dzien tabliczke zerwa.

    Dlatego jest jak jest i lepiej nie bedzie.